חבילה בדואר ...טעונה ברגשות?

שעת לילה מאוחרת... ואני מכין את החבילה כדי לשלוח דוגמאות של מוצרים פגומים עבור אחד הספקים בסין.

אני עוטף את חלקי הפלסטיק בעדינות, כשכול חלק  עטוף בנייר עיתון, וב"פצפצים"  אני מדפן את החלקים ומנסה להכניס אותם ארוזים לקופסת  הקרטון, אבל הקופסא גדולה מידי,  לכן, אני חותך אותה. מנסה לייצר בגים (חיתוך חלקי, כדי שאוכל לבצע קיפול) עם ערימת סרטי הדבקה  וסוף סוף אני מצליח  לבנות קופסא מרובעת תקינה פחות או יותר.

הבלוג עבר לאתר GUANXI.CO.IL להמשך קריאת הפוסט לחץ כאן
שתפו בלינקדאין

אודות Unknown

ה"חלום הרטוב" של כול עסק בינלאומי זה אכן להצליח לחדור ולהשתלב בשוק הסיני.
סבלנות. צניעות. ללא לחץ. השקעת זמן + ללמוד את התרבות הסינית = סוד ההצלחה
ניתן ליצור עימי קשר לטובת הרצאות בתחום העסקי עם סין, ליווי וייעוץ לעסקים בינ"ל בנושא עסקים בסין, ובכלל, להיפגש ולשוחח על תרבות סין המרתקת.
מייל: avi@cooperation4u.com
טלפון: 054-3190210

1 תגובות:

בני ישוב אמר/ה...

היי אבי
משמח לשמוע ממך ועוד יותר לקרוא את חוויותיך.
המאבק בדואר_באיזה שפה הוא נוהל?
אתה כותב ומתאר בצורה בהירה ונעימה לקורא שהוא רק "סיני" בכאילו.
כל זאת נכתב אליך ממדריד המופלאה בה אנו שוהים עד מחר
המשך לרתק אותנו.
בני ישוב