חג פסח שמח וכשר

חברי ושותפיי  לדרך,
מצווה לשמוח בחג ולשמח את בני ביתו "חייב אדם להיות שמח בימים טובים אלו, הוא ובניו ואשתו ובני בניו, וכל הנלווים עליו...כל אחד בראוי לו. כיצד? הקטנים נותן להם אגוזים ומגדנות הנשים קונה להן בגדים ותכשיטים נאים"... (רמב"ם הלכות יום טוב פ"ו הי"ז-י"ח).

כל שבעת ימי הפסח אחר תפלת שחרית אומרים "הלל" תפלת הודיה הנאמרת בחגים ובימים שנקבעו לזכר מאורעות מרכזיים בחיי האומה. (ביום טוב הראשון של פסח אומרים "הלל שלם" עם ברכה תחילה וסוף.

 ואף אני רוצה לומר הלל על ארבעים שנה של  פעילות עסקית מרתקת.
אני גאה על היותי שותף לתעשיית האריזה הישראלית.

נטלתי חלק בהעברת והחלפת בקבוקי הזכוכית שיוצרו עד אמצע המאה הקודמת בטכנולוגיה המוכרת והידועה,  בבקבוקי הפלסטיק- בטכנולוגיה הנגישה  והפשוטה. טכנולוגיה שניתן למתג בה מגוון גדול ורחב של מוצרים, המאפשרת נראות שונה  לכול מוצר כך שפני מדפי הסופר ומרכזי השיווק השתנו לחלוטין.

הפקק –הוא בן זוגו של הבקבוק וגם בו טיפלנו.

הייתי שותף לשינוי והחלפת מכסי מתכת שאותם נאלצנו לפתוח עם מכשירים וכלי עזר למכסי הפלסטיק הידידותיים,הנפתחים בשלל צורות והנוחים לשימוש עם משאבת מינון או אקדחי ריסוס .הוספנו פתרונות ייעודיים ומיוחדים לאביזרי עזר לשימוש צרכני קל. פשוט ונכון.
חוויתי ארבעים שנה של יזמיות ועסקים מרתקים.

ארבעים שנה של היכרות תרבויות שונות ומפגשים עם אנשים מעניינים ומרתקים במערב ובמזרח.,

ושל פעילות ענפה בתעשייה הישראלית ובשווקים השונים מעבר לים ולאוקיינוס,  בתחומי  תעשיית הקוסמטיקה, המזון. התרופות והכימיקלים.

וגם בשיתוף התעשייה הסינית שבאמצעותה הצענו פתרונות ומוצרים מעניינים ומיוחדים  ששימשו את צרכינו מסביב לגלובוס.

התחדשויות וצמיחה היו לי בשנה מהממת זו ועל זאת עלי לומר הלל.

  כי בשנה הזו, לאחר ארבעים שנה של  פעילות מלאת תשוקה, החלטתי שאת ניסיוני רב-השנים בעסקים הבינלאומיים שלי אתרום וארתום את התעשייה הישראלית לאפשרויות הרחבת שווקי הייצוא למוצרים ישראליים.

 כמו שאמרה השחקנית רונית אלקבץ ז"ל , שהלכה לעולמה השבוע " שכול אחת מאתנו תשתמש בכלים שניתנו לה להאיר את הדרך לבאים אחרינו"
  
וכך התחלתי בפעילות של ייצוא מוצרים ישראליים לשוק הסיני. ולשם כך בניתי מערך ואפשרויות בסין לבחינה בהתאמה ובדיקת היתכנות לשיווק המוצר שם, תוך מתן פתרונות של התאמת המוצר לצרכן הסיני.הכוללים בדיקת  מקורות האספקה "שדה הקרב" שבו המוצר נימצא, מערכים לוגיסטיים מתאימים. ואספקת פתרונות רגולטיביים המחייבים את אפשרות החדרת המוצר לשוק הסיני.

פעילות נוספת שלי היא ליווי וחיפוש פתרונות לחברות ועסקים ישראליים הפועלים כיום בצורה זו או אחרת בשוק הסיני ונמצאים בדילמות עסקיות או במשברים עם השותפים הסיניים עד לפתרונות תרבותיים ונכונים ללא  שימוש באמצעים משפטים המחריפים ומקצינים את הדילמה או את המשבר שנוצר.
כמו-כן אני מסייע לחברות סטארט-אפ הנמצאות בתהליך פיתוח מוצרים חדשניים ובפרזנטציה הנכונה והמתאימה למשקיעים הסיניים.  ובחיבור ו/או איתור משקיעים סיניים.

נוסף לכלל הפעילויות העסקיות שציינתי , יש להוסיף  את הסיוע בהקניית התרבות העסקית  הסינית בהרצאות וסדנאות לתעשייה הישראלית ולקהל הרחב.

 ובינתיים לאלו שעדיין לא רכשו את הספר על מסע האישי והתרבותי שלי בסין "גואנשי".


ובקרוב אציין תאריכים  להרצאות הנוספות.  בינתיים, אמשיך בכתיבת הפוסטים שלי בבלוג שאתם כל כך אוהבים.

ובחזרה אליכם שותפים יקרים,
בפרוס עלינו החג, מאחל לכם ולבני משפחותיכם,

חג פסח כשר ושמח, חג אביב פורח ומלבלב.
חג של התחדשות, צמיחה ושינוי-רק לטובה !


בהוקרה, 
אבי הוברמן.


שתפו בלינקדאין

אודות Unknown

ה"חלום הרטוב" של כול עסק בינלאומי זה אכן להצליח לחדור ולהשתלב בשוק הסיני.
סבלנות. צניעות. ללא לחץ. השקעת זמן + ללמוד את התרבות הסינית = סוד ההצלחה
ניתן ליצור עימי קשר לטובת הרצאות בתחום העסקי עם סין, ליווי וייעוץ לעסקים בינ"ל בנושא עסקים בסין, ובכלל, להיפגש ולשוחח על תרבות סין המרתקת.
מייל: avi@cooperation4u.com
טלפון: 054-3190210