טיפים לעסקים בסין - מספר 30: "לקום לשירותים"




אז בא נגש לטיפ מספר 30 

"לקום לשירותים"

אתם בארוחה עסקית, המנות מגיעות זו  אחר זו. סביב השולחן העגול כ 10 חברים עסקיים  מסובים בארוחת הערב. כולם מדברים עם כולם כמובן בסינית. טון דיבור גבוה ואפילו רעשני. כשפת הגוף אני מבין שיש איזשהו ויכוח בנושא שאני לא מעורב בו., ואני עסוק במנות. המונחות על פלטת הזכוכית המסתובבת. אני מגלגל לעברי את המנות. לוקח מעט. אני  עסוק באוכל והם בשלהם משוחחים, מדברים וכמובן...אוכלים,

הבלוג עבר לאתר GUANXI.CO.IL להמשך קריאת הפוסט לחץ כאן
שתפו בלינקדאין

אודות אבי הוברמן

ה"חלום הרטוב" של כול עסק בינלאומי זה אכן להצליח לחדור ולהשתלב בשוק הסיני.
סבלנות. צניעות. ללא לחץ. השקעת זמן + ללמוד את התרבות הסינית = סוד ההצלחה
ניתן ליצור עימי קשר לטובת הרצאות בתחום העסקי עם סין, ליווי וייעוץ לעסקים בינ"ל בנושא עסקים בסין, ובכלל, להיפגש ולשוחח על תרבות סין המרתקת.
מייל: avi@cooperation4u.com
טלפון: 054-3190210