ארוחת ערב לשנה החדשה

מארחיי ביקשו שאגיע לארוחת הערב שתיערך בבית המלון שבו התאכסנתי, קרוב מאוד למפעל. קיבלתי את הזמנתם בשמחה.

כולם יצאו להתארגן לאירוע, ואני חזרתי לחדר מוקדם מהצפוי, שמח על ההזדמנות לנוח מעט. לאירוע לבשתי חליפה ועניבה וירדתי לחדר האוכל, שבכניסה אליו כבר נאספו המון אנשים. ראיתי רשימת שמות, וגם את שמי זיהיתי בתוכה, אך מאוית בצורה שגויה. לשם משפחתי נוספה האות N ונכתב HUBERMANN במקום HUBERMAN.

בחצי חיוך וכבדרך אגב אמרתי לטום, המארח הסיני שלי, שנפלה טעות בכתיבת שמי. בדיעבד הבנתי שנהגתי לא כשורה, ביישתי את מארחי! עשיתי את הטעות הראשונה שלי בסין! הערתי למארח שלי הערה שאינה במקום, בניגוד לתרבותו. לא הייתי צריך להתנהג בצורה מבישה כזו.


הבלוג עבר לאתר GUANXI.CO.IL להמשך קריאת הפוסט לחץ כאן
שתפו בלינקדאין

אודות Unknown

ה"חלום הרטוב" של כול עסק בינלאומי זה אכן להצליח לחדור ולהשתלב בשוק הסיני.
סבלנות. צניעות. ללא לחץ. השקעת זמן + ללמוד את התרבות הסינית = סוד ההצלחה
ניתן ליצור עימי קשר לטובת הרצאות בתחום העסקי עם סין, ליווי וייעוץ לעסקים בינ"ל בנושא עסקים בסין, ובכלל, להיפגש ולשוחח על תרבות סין המרתקת.
מייל: avi@cooperation4u.com
טלפון: 054-3190210